יום שני, 24 בפברואר 2014

טורניר כדורגל

אני רוצה לשתף אתכם בחויה שחוויתי שהשתתפתי בה.
אני וכיתתי ירדנו לחצר האחורית וכל נבחרת הכדורגל שהשתתפה במשחק כולל אני ישבנו על הסבסלים ומיא שהשתתף זה עידו,אלון,אייל,גיא,שחף,דניאל,שגיא,תומר והשעה הייתה 50;8
כיתה ד'2 הקבוצה היריבה שלנו ולחצנו איתה ידיים
התחלנו לשחק בחמש דקות הראשונות דניאל הבקיע גול בנגיחה ואחרי שלוש דקות יצאנו להפסקת שתייה.
חזרנו לשחק ועוד ארבע דקות היה הגול של שגיא מהקרן אני ראיתי את הקהל שמעתי את האוהדים שמחים
ואחרי שמונה דקות הבקיע אריאל בעיטה לפינה.
לאחר דקה היה פנדל לד''2 אבל הם החמיצו כי עידו עצר את הפנדל וכולם היו שמחים.
ובשנייה האחרונה שוב הבקיע דניאל ואז היגיע הארבע אפס לד'3 וכל הקהל של ד'3 היה שמח מאוד
ובסוף המשחק קיבלנו תעודה וסוכריות ולחצנו ידיים אני ממליץ לכם גם לשחק בטורניר וזה מהנה ולכו תדעו אולי תנצחו

6 תגובות:

  1. שגיא היקר!!!!
    אהבתי את הכתיבה שלך

    השבמחק
  2. שגיא היקר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אהבתי את כתיבתה ולמדתי על פועל תל-אביב

    השבמחק
  3. לשגיא היקר
    רשומתך יפה ומעניינת אהבתי את פרוט כתיבתך אהבתי את התאור על המשחק ועל הבקעת הגולים.
    כל הכבוד.

    השבמחק
  4. לשגיא היקר
    מאוד אהבתי את הטיוטה שלך על הטורניר כדורגל שזכינו מקום 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  5. לשגיא היקר
    אהבתי מאוד את כתיבתך על טורניר הכדורגל

    השבמחק
  6. לשגיא היקר
    מאוד אהבתי לקרוא את הכתיבה שלך
    ממני תומר

    השבמחק